mandag 2. mars 2009

Stitcherymappe!

Nå har jeg sydd meg to stitcherymapper,
det er AnnAKa's nyeste mønster.

Jeg sydde en romantisk rosa
og en av de nyeste stoffene jeg har fått inn, blågrått og beige.
På denne har jeg brukt et overføringsmotiv
som jeg har applikert på med symaskinen.

Mange praktiske lommer inni.
Til helgen skal de fylles opp med håndsøms-prosjekter
som jeg skal kose meg med på togturen til Bodø.
Skal nemlig på veskekurs med Andre Wallenborg!!!
Tror du jeg gleder meg eller?


3 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Å så flott di ble. Regner mæ du har sydd ei til me åg:-))tullæ
Gledæ me og til fredagen;-))

Hege sa...

kjempefine mapper :-) :-) eg vil også ha ei sånn ;-)

quiltemor sa...

Å så fine mappene ble. Så rask du var. Mønsteret kom jo nettopp ut. God tur på kurs i helga. kos dåkk