fredag 13. november 2009

Trekning!

Nå har 30 000 besøkende vært innom
bloggen, og høytidelig trekning skal foretas:

Treknings-sjef er Rasmus!
Men mor, må jeg være med på det her?

Ja du må det pus, det er jo sånn det foregår på
alle bloggene rundt omkring.
Husets kjæledyr står for trekninger.
Huff for noe tull, det er jo så mange lapper.
Vet jo ikke hvilken jeg skal ta...



Er nå dette helt nødvendig da?



Jaja, jeg får prøve da...




Der fikk jeg en...





Versågod mor, ta den også!




Han greide det til slutt, selv om det ble litt mas :)
Vinnerene er:
Lappequri
og
Quilteline
Ta kontakt så får dere premiene :)






4 kommentarer:

Jette sa...

Hvor er Rasmus bare skøn og dygtig ;O)

Jytte R sa...

Stort tillykke med de mange besøgende på din blog. Desværre vandt jeg ikke, men det var en meget kreativ måde at bruge din kat Rasmus på. Næsten som selv at være med ved lodtrækningen.

LAPPEQURI sa...

Jippi e vant:-))
Flink pus
Vi snakkes på tirsdag;-))

LeKaQuilt sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne ! Vi andre får nyte flotte bilder av pusen din - det er jo en liten premie det også :o)