onsdag 3. mars 2010

Har du sett noe så flott?

Cottage Garden Threads!
Ramlet totalt for denne tråden når jeg fant den på
Pam Spurway håndfarger denne tråden
spesielt beregnet til stitchery.
100% bomull og 2-3 inch mellom fargeskiftene
gjør den spesiellt godt egnet til stitchery, siden det
da blir flott "liv" i motivene. Den består av 6 tråder,
og kan deles til ønsket tykkelse.
Nå har jeg bestillt inn masse flotte farger til butikken,
jammen ikke lett og velge bort noen...
Blæh, skulle gjerne hatt ALLE, men har plukket
ut et variert utvalg. Håper både dere og jeg blir fornøyd.
Kan nesten ikke vente, Pam lover og sende i full fart :)

2 kommentarer:

Trollmor :) sa...

Så flott at du har bestilt disse, Britt ! Har sett de i bruk i en blogg jeg titter innom titt og ofte, og det blir bare NYDELIG ! Herlige farger som skaper masse liv i stitcheryene. Gleder meg til å se dem avbildet på bloggen når du får dem inn. Kommer helt sikkert til å bestille noen av deg :) "Snakkes" !

Pia sa...

Dette ser jo veldig spennende ut! Du får gi en oppdatering når du får tråden hvordan den er å sy med. Jeg personlig er så forvent med Lenes silketråd som er fantastisk å sy med. Men hun er sluttet med flerfarget tråd, så denne tråden er jeg spent på:-).