søndag 30. august 2009

Lite nytt på syfronten...

Har fått betennelse i albuene ( jada, begge to),
derfor har jeg ikke sydd så mye som en smule på lenge.
Så da får jeg vise fram noe jeg har sydd for en stund siden:
Natalie Bird's mønsterhefte All Creatures Great & Small
er så flott! Masse fine motiver som passer på alskens
poser og punger som jeg har lyst til å sy :(
Jaja, dette går over, skal ikke sutre...
Syntes dette stoffet med pingviner passet godt til
stitcherymotivet, så det brukte jeg nederst på posen.
Heftet med stitcherymotiver koster 159.- og inneholder
16 motiver for å brodere, samt mønster på sengeteppe til enkeltseng,
snørepose, pute mm.

2 kommentarer:

pip sa...

Åh din stakkel, ved det er noget der gør ondt med betændelse i albuerne, og man er nød til at holde fingerne fra sytøjet, god bedring.

Muffin sa...

Næ så fine pingviner, dette var nydelig håndarbeide!
Håper albuene snart blir bra!
*blåser på*