lørdag 9. januar 2010

SNØ!

Jeg bestillte meg BRØYTEMANN her om dagen.
Som kommer om MÅRRAN og tryller bort snøen!!!
Siden ARMENE mine ikke er helt gode.
Har nettopp begynt i full JOBB igjen,
og i kveld var jeg på seinvakt til kl. 23.00.
Trengte et KVARTERS TID MINST
på og få BILEN frem fra SNØEN.
på en PARKERINGSPLASS som ikke
har sett en BRØYTEMANN
siden i FJOR en gang.
Lurte meg langs VEIEN hjem,
VEIEN hadde heller ikke sett en
BRØYTEMANN siden i fjor en gang.
Forstod fort at jeg ikke kunne sette BILEN
på VEIEN i natt. Vil jo sannsynligvis komme en
BRØYTEMANN i løpet av natta eller før jeg har
fått skjorta på i mårratidlig.
BILEN måtte i garasjen.
Dermed måtte jeg MÅKE en STI til BILEN.
Nå står den i garasjen.
Det tok BARE EN TIME...
I MÅRRA kommer BRØYTEMANNEN.
Trur eg...
Natta!

Ingen kommentarer: